Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Opel VECTRA A (J89) 2.0 (F19, M19) (1988.09-1989.09) 100km » BFH4630 quinton
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 2.0 (f19, M19) (1988.09-1989.09) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny BFH4630 QUINTON

BFH4630 Przewód hamulcowy elastyczny QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BFH4630

producent:

QUINTON

Długość całkowita [mm]:408
Długość [mm]:384
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:M10x1SF
Długość gwintu 1 [mm]:6
Gwint wewnętrzny 2 [mm]:M10x1SF
Długość gwintu 2 [mm]:18

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny BFH4630 QUINTON

numery OEM:
VAUXHALL      90217551
VAUXHALL      90445761
OPEL      562342
OPEL      90217551
OPEL      90445761
OPEL      5 62 342
OPEL      90 217 551
OPEL      90 445 761
VAUXHALL      90 217 551
VAUXHALL      90 445 761
zamienniki:
384E.666E.0.1
brak
FTE automotive GmbH
HBS4630
brak
QUINTON

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny BFH4630 QUINTON w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.