Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 (BR01, BR03, BR0E, CR0E) (2005.10-2012.12) 78km » BFH4732 quinton
wybrany samochód: 
Renault Clio Iii (br0/1, Cr0/1) 1.2 (br01, Br03, Br0e, Cr0e) (2005.10-2012.12) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny BFH4732 QUINTON

BFH4732 Przewód hamulcowy elastyczny QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BFH4732

producent:

QUINTON

Długość całkowita [mm]:260
Długość [mm]:228
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:M10x1SF
Długość gwintu 1 [mm]:16
Gwint wewnętrzny 2 [mm]:M10x1SF
Długość gwintu 2 [mm]:16

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny BFH4732 QUINTON

numery OEM:
CITROËN      4806.64
CITROËN      480664
PEUGEOT      4806.64
PEUGEOT      480664

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny BFH4732 QUINTON w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.