Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » BFH4919 quinton

Przewód hamulcowy elastyczny BFH4919 QUINTON

BFH4919 Przewód hamulcowy elastyczny QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BFH4919

producent:

QUINTON

Długość całkowita [mm]:310
Długość [mm]:290
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:M10x1SF
Długość gwintu 1 [mm]:10
Gwint wewnętrzny 2 [mm]:M10x1SF
Długość gwintu 2 [mm]:10

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny BFH4919 QUINTON

numery OEM:
SKODA      8D0611707B
VOLKSWAGEN      8D0611707B
VOLKSWAGEN      8D0611707D
AUDI      8D0611707B
AUDI      8D0 611 707B
SKODA      8D0 611 707B
VOLKSWAGEN      8D0 611 707B
VOLKSWAGEN      8D0 611 707D
VOLKSWAGEN      Daten von QH kopiert

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny BFH4919 QUINTON w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.