Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » BFH5360 quinton

Przewód hamulcowy elastyczny BFH5360 QUINTON

BFH5360 Przewód hamulcowy elastyczny QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BFH5360

producent:

QUINTON

Długość całkowita [mm]:219
Długość [mm]:197
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:M10X1SF
Długość gwintu 1 [mm]:11
Gwint wewnętrzny 2 [mm]:M10X1SF
Długość gwintu 2 [mm]:11

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny BFH5360 QUINTON

numery OEM:
VAUXHALL      9191263
NISSAN      4621300QAC
OPEL      4412727
OPEL      5562237
OPEL      91167776
OPEL      9191263
OPEL      9191264
RENAULT      8200003481
NISSAN      46213-00QAC
OPEL      44 12 727
OPEL      55 62 237
OPEL      91 167 776
OPEL      91 91 263
OPEL      91 91 264
RENAULT      82 00 003 481
VAUXHALL      9 191 263

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny BFH5360 QUINTON w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.