Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Suzuki GZ GZ 125 Marauder (1998.01-2004.12) 7km » BFH5596 quinton
wybrany samochód: 
Suzuki Gz Gz 125 Marauder (1998.01-2004.12) 7km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny BFH5596 QUINTON

BFH5596 Przewód hamulcowy elastyczny QUINTON
 

    Ocena:
numer części:

BFH5596

producent:

QUINTON

Długość całkowita [mm]:383
Długość [mm]:360
Gwint wewnętrzny [mm]:M10x1SF
Długość gwintu 2 [mm]:9
Gwint zewnętrzny [mm]:M10X1MM
Długość gwintu 1 [mm]:14

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny BFH5596 QUINTON

numery OEM:
CITROËN      4806C7
PEUGEOT      4806C7
CITROËN      4806.C7
PEUGEOT      4806.C7

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny BFH5596 QUINTON w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.