Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » BFH5740 quinton

Przewód hamulcowy elastyczny BFH5740 QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BFH5740

producent:

QUINTON

Długość całkowita [mm]:575
Długość [mm]:564
Gwint wewnętrzny [mm]:M10x1SF
Długość gwintu 2 [mm]:11
Rodzaj połączenia:Banjo
średnica złączki hydraulicznej [mm]:10

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny BFH5740 QUINTON

numery OEM:
SEAT      1J0611701G
SKODA      1J0611701G
VOLKSWAGEN      1J0611701G
SEAT      1J0 611 701G
SKODA      1J0 611 701G
VOLKSWAGEN      1J0 611 701G
AUDI      1J0 611 701E
AUDI      1J0 611 701G
AUDI      1J0 611 701M
SEAT      1J0 611 701E
SEAT      1J0 611 701M
SKODA      1J0 611 701E
SKODA      1J0 611 701M
VOLKSWAGEN      1J0 611 701E
VOLKSWAGEN      1J0 611 701M

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny BFH5740 QUINTON w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.