Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion (2007.06-2008.11) 233km » QBR6831K2 quinton
wybrany samochód: 
Volkswagen Phaeton (3d1, 3d2, 3d3, 3d4, 3d6, 3d7, 3d8, 3d9) 3.0 V6 Tdi 4motion (2007.06-2008.11) 233km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego QBR6831K2 QUINTON

QBR6831K2 Zestaw paska klinowego wielorowkowego QUINTON

    Ocena:
numer części:

QBR6831K2

producent:

QUINTON

Ilość żeber:6
dla długożci paska klinowego [mm]:831
Długość 1/Długość 2 [mm]:820 - 831
Cecha chemiczna:elastyczny

Status produktu: Artykuł wychodzący
Ilość żeber:6
dla długożci paska klinowego [mm]:831
Długość 1/Długość 2 [mm]:820 - 831
Cecha chemiczna:elastyczny

Status produktu: Artykuł wychodzący

skład zestawu:
QBR6831E Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego QBR6831K2 QUINTON

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego QBR6831K2 QUINTON w samochodach:

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.