Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » QFP603 quinton

Pompa paliwa QFP603 QUINTON

QFP603 Pompa paliwa QUINTON
 

    Ocena:
numer części:

QFP603

producent:

QUINTON

Tryb pracy:elektryczny
Ciśnienie [bar]:3

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa QFP603 QUINTON

numery OEM:
VOLKSWAGEN      251 906 091
BMW      16 12 1 115 862
BMW      16 14 1 178 751
BMW      16 14 1 179 232
LAND ROVER      AUU 1649
ALFA ROMEO      11646 01021 00
ALFA ROMEO      11646 04021 00
ALFA ROMEO      11911 04021 00
ALFA ROMEO      605 219 920
ALFA ROMEO      605 460 910
CITROËN      91 514 04980
CITROËN      91 538 80680
FIAT      4 392 833
FIAT      4 421 193
FIAT      4 429 209
FIAT      4 460 210
FIAT      4 460 646
FIAT      43 906 091
FIAT      44 606 460
FIAT      5 471 660
FIAT      6 081 037
FIAT      60 546 091
FIAT      7 635 535
FIAT      82 308 678
FIAT      90 292 723
FIAT      90 349 944
FIAT      91 538 806
FIAT      92 927 023
JAGUAR      CAC2263
MORGAN      EAC4269
OPEL      8 15 004
OPEL      8 15 005
OPEL      8 15 011
PEUGEOT      1450.59
PORSCHE      043 906 091
RENAULT      77 00 687 710
RENAULT      77 00 722 393
RENAULT      77 00 855 358
ROVER      CAC 4269A
zamienniki:
0 580 463 012
brak
BOSCH
0 580 463 013
brak
BOSCH
0 580 463 015
brak
BOSCH
0 580 464 014
brak
BOSCH
0 580 464 015
brak
BOSCH
0 580 464 019
brak
BOSCH
0 580 464 020
brak
BOSCH
0 580 464 023
brak
BOSCH
0 580 464 033
brak
BOSCH
0 580 464 055
brak
BOSCH
0 580 464 056
brak
BOSCH
FDB700
brak
LUCAS ELECTRICAL
FDB704
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Pompa paliwa QFP603 QUINTON w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.