Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Premium Kit+ QR2835S QUINTON
Firma QUINTON będąca wytwórcą części końcówka drążka QR2835S jest głównym wytwórcą
części samochodowych dla kategorii końcówka drążka i w świecie liderem rynku motoryzacyjnego. Wszystkie końcówki drążka produkowane w fabrykach QUINTON, także oglądane aktualnie końcówki drążka o numerze QR2835S, produkowane są w oparciu o surowe normy jakościowe i z zachowaniem wysokich standardów. Produkty firmy QUINTON charakteryzują się wyjątkowo wysoką jakością wykonania, odpornością na przeciążenia i trwałością. Końcówki drążka produkowany przez QUINTON jest wzorem do naśladowania dla innych producentów części samochodowych w Europie. Jakość produktów pochodzących z fabryk QUINTON może być przykładem dla innych dostawców dla motoryzacji. Końcówka drążka QR2835S ma zastosowanie do samochodu RENAULT SCALA (LJM_) od 2010.04 oraz wielu innych modeli aut. Pomino dołożenia wszelkich starań aby odpowienio podpiąć oglądaną część z kategorii końcówka drążka o numerze QR2835S do samochodu RENAULT, może się okazać, że należy potwierdzić prawidłowość doboru tego elementu w kontakcie ze sklepem. Końcówek drążka QR2835S znajdujące się naszej ofercie, możesz zamówić na dostawę firmą kurierską, odebrać w paczkomacie lub odebrać w naszym punkcie odbiorów osobistych w Warszawie przy ul. Łodygowej 28G.
Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Premium Kit+ QR2835S QUINTON w samochodach:
Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego
Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.
Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.
Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.
Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.