Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Premium Kit+ QR3220S QUINTON
Części zamienne z kategorii końcówka drążka wytworzone przez znanego producenta części zamiennych, koncern QUINTON stosowane są w wielu modelach nowoczesnych samochodów. Zarówno końcówka drążka jak i pozostałe części tego dostawcy na rynek części zamiennych, produkowane są z zachowaniem wysokich norm jakości. Produkowana przez QUINTON część końcówka drążka QR3220S wykonywana jest z najlepszych materiałów na nowoczesnych maszynach i urządzeniach. QUINTON stosuje zaawansowane rozwiązania techniczne aby produkowane przez niego końcówki drążka spełniały wymagania uzytkowników aut. Części zamienne produkowane przez QUINTON, w tym końcówka drążka QR3220S, są punktem odniesienia jeśli chodzi o jakość dla innych dostawców auto części w Europie. Jakość produktów pochodzących z fabryk QUINTON pozostaje wzorem dla pozostałych producentów dla motoryzacji. Końcówka drążka QR3220S ma zastosowanie do samochodu VW (VOLKSWAGEN) TRANSPORTER V Furgon (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) od 2003.04 oraz wielu innych modeli aut. Wykonawca części o numerze QR3220S deklaruje jej właściwe dopasowanie do samochodów VW (VOLKSWAGEN), niemniej jednak jeżeli masz wątpliwości co do prawidłowości doboru, zalecany jest o kontakt z obsługą sklepu. Zakup w naszym sklepie motoryzacyjnym części QR3220S firmy QUINTON to doskonały pomysł jeżeli szukasz produktu o dobrym stosunku cena/jakość i zamierzasz eksploatować swój samochód w dłuższej perspektywie czasu. Możesz odebrać zamówione końcówki drążka QR3220S w naszym punkcie odbiorów osobistych przy ul. Łodygowej 28G w Warszawie.
Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Premium Kit+ QR3220S QUINTON w samochodach:
Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego
Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.
Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.
Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.
Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.