Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Premium Kit+ QR3322S QUINTON
Prezentowana aktualnie część samochodowa znanej firmy produkującej podzespoły samochodowe QUINTON o numerze QR3322S z kategorii końcówka drążka naszego sklepu motoryzacyjnego. Końcówka drążka QR3322S to jednen z podstawowych podzespołów wielu modeli nowoczesnych aut. Zastosowane technologie produkcji i wysokie normy jakości są gwarantem, że wszystkie części jak i oglądane końcówki drążka o numerze QR3322S producenta QUINTON posiadają wysokie walory użytkowe i spełniają oczekiwania Klientów. Firma QUINTON znana jest z wyjątkowo wysokiej jakości wykonania części produkowanych w swoich zakładach. Zastosowanie dobrej jakości materiałów i produkcja na maszynach sterowanych cyfrowo, w efekcie daje korzyści w postaci części samochodowych o doskonałej jakości. Końcówka drążka QUINTON cieszy się wysokimi notowaniami wsród mechaników samochodowych jako auto część godna polecenia i gwarantującą duże przebiegi pomiędzy naprawami. Końcówka drążka QR3322S ma zastosowanie do samochodu BMW 1 (F21) od 2011.12 oraz wielu innych modeli aut. Producent podzespołu oznaczonej numerem QR3322S deklaruje jej właściwe dopasowanie do samochodów BMW, niemniej jednak jeżeli masz wątpliwości czy część jest dobrze dobrana, zalecany jest o kontakt z pracownikami naszego sklepu. W naszym sklepie motoryzacyjnym oprócz końcówek drążka QR3322S oferujemy także inne części prodcenta QUINTON. Wszystkie części tego dostawcy możemy zaproponować w dobrych cenach i szybkiej dostawie na terenie Polski i państw Unii Europejskiej. Końcówek drążka QR3322S możesz odebrać po złożeniu zamówienia przy ul. Łodygowej 28G w Warszawie.
Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Premium Kit+ QR3322S QUINTON w samochodach:
Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego
Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.
Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.
Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.
Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.