Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Premium Kit+ QR3457S QUINTON
QUINTON jest wiodącą firmą produkującą wysokiej klasy końcówki drążka, w tym oglądany końcówka drążka QR3457S oferowany przez nasz sklep motoryzacyjny. Produkowane przez QUINTON części wykonywane są według wyśrubowanych norm jakościowych, dotyczy to także końcówek drążka QR3457S. Długie przebiegi pomiędzy naprawami, jakimi charakteryzuje się końcówka drążka QR3457S, to zasłuuga wyjątkowych starań firmy QUINTON w sposobie wykonania i zastosowania wysokiej jakości materiałów do produkcji. Części zamienne produkowane przez QUINTON, w tym oglądany końcówka drążka QR3457S, są wzorem do naśladowania dla innych producentów końcówek drążka w Europie. Jakość produktów pochodzących z fabryk QUINTON pozostaje wzorem dla innych dostawców dla rynku motoryzacyjnego. Końcówka drążka QR3457S ma zastosowanie do takich aut jak DAEWOO MATIZ (M200, M250) od 2005.01, CHEVROLET SILVERADO 2500 HD Standard Cab Pickup od 2006.09 oraz wielu innych modeli aut. Część z kategorii końcówki drążków kierowniczych, którą teraz przeglądasz powinna pasować do samochodów marki DAEWOO, CHEVROLET jednak w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jej właściwego doboru do samochodów tych marek, zalecany jest kontakt ze sklepem w celu sprawdzenia doboru tej części zamiennej. Zakup QR3457S firmy QUINTON to dobra decyzja jeżeli szukasz produktu o dobrej reklacji cena/jakość i chcesz używać swoje auto w dłuższej perspektywie czasu. Możesz odebrać zamówione końcówki drążka QR3457S w naszym punkcie odbiorów osobistych przy ul. Łodygowej 28G w Warszawie.
Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Premium Kit+ QR3457S QUINTON w samochodach:
Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego
Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.
Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.
Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.
Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.