Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » QSRPA115 quinton

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy QSRPA115 QUINTON

QSRPA115 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

QSRPA115

producent:

QUINTON

Tryb pracy:hydrauliczny

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy QSRPA115 QUINTON

numery OEM:
FORD      1 150 752
FORD      1 233 536
FORD      1 255 760
FORD      1 358 536
FORD      1 364 116
FORD      1 373 802
FORD      1M51 3A696 BA
FORD      1M51 3A696 BB
FORD      1M51 3A696 BC
FORD      3 043 678
FORD      3 664 622
FORD      3 838 811
FORD      4 028 430
FORD      4 089 690
FORD      RM1M5J 3A674 BB
FORD      XS4C 3A696 NA
FORD      XS4C 3A696 NB
FORD      XS6C 3A674 AA
FORD      XS6C 3A674 AB
FORD      XS6C 3A674 AC

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy QSRPA115 QUINTON w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.