Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 0022.10 remsa

Klocki hamulcowe - komplet 0022.10 REMSA

0022.10 Klocki hamulcowe - komplet REMSA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numery handlowe:

20074, D71-7001, PCA002210

numer części:

0022.10

producent:

REMSA

Strona zabudowy Oś tylna
System hamulcowy Bendix
Długość [mm] 108,8
Wysokość [mm] 39
Grubość [mm] 10
Ciężar [kg] 0,699
nr EAN 8427975000910

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 0022.10 REMSA

numery OEM:
ALFA ROMEO      4236416
ALFA ROMEO      4290630
FIAT      4173122
FIAT      420452
FIAT      4332893
FIAT      4333335
FIAT      4349780
FIAT      4379298
FIAT      4434823
FIAT      5888152
FIAT      5888155
FIAT      5892945
FIAT      5951868
FIAT      790475
LANCIA      790474
PEUGEOT      4250-01
SEAT      790475
TALBOT      35537F
TALBOT      4250-01
TALBOT      425001
TALBOT      VBP164
ZASTAVA      790475
FSO      030636
FSO      039540
FSO      655791873
FSO      655792876
AUTOBIANCHI      94333335

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 0022.10 REMSA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 0022.10 REMSA:

Dariusz, Łódź
2020-04-08
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
Adam, Świętajno
2023-04-17
 5/5
pierwszy raz kupiłem remse na razie ok.
Marcin, Bydgoszcz
2023-03-29
 5/5
Bardzo dobra jakość. Klocki innych firm bardzo piszczały, te nie. Naprawdę polecam.
Jacek, Piastów
2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Bełchatów
2022-01-25
 5/5
Super klocki
Adam, Bełchatów
2022-01-25
 5/5
dobre klocki na busa trwałe
Piotr, Warszawa
2025-05-13
 5/5
Części dostarczone zgodnie z opisem
Piotr, Warszawa
2020-09-03
 5/5
Super Klocki w dobrej CENIE.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


REMSA