Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 0062.00 remsa

Klocki hamulcowe - komplet 0062.00 REMSA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numery handlowe:

D80-7007, PCA006200

numer części:

0062.00

producent:

REMSA

Strona zabudowy Oś przednia
Wysokość [mm] 58,9
Szerokość [mm] 83,8
Grubość [mm] 154
System hamulcowy Bendix
nr EAN 8427975001993

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 0062.00 REMSA

numery OEM:
PEUGEOT      424453
PEUGEOT      4245-39
PEUGEOT      4245-53
PEUGEOT      424539
PEUGEOT      424553
PEUGEOT      4250-13
PEUGEOT      4250-14
PEUGEOT      425013
PEUGEOT      425014
PEUGEOT      4251-80
PEUGEOT      425180
TALBOT      VBP178
TOYOTA      04491-28220
LDV      GBP524
zamienniki:
141057
brak
ICER
BL1394A2
brak
FTE automotive GmbH
363702160623
brak
MAGNETI MARELLI
363702160747
brak
MAGNETI MARELLI
9734
brak
OPTIMAL
FDB46
brak
FERODO
180091
brak
ICER
36045
brak
A.B.S.
26305
brak
LEMFÖRDER
BP273
brak
QUINTON
9107
brak
OPTIMAL

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 0062.00 REMSA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 0062.00 REMSA:

Adam, Świętajno
2023-04-17
 5/5
pierwszy raz kupiłem remse na razie ok.
Jacek, Piastów
2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Łódź
2020-04-08
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
Marcin, Bydgoszcz
2023-03-29
 5/5
Bardzo dobra jakość. Klocki innych firm bardzo piszczały, te nie. Naprawdę polecam.
Piotr, Warszawa
2020-09-03
 5/5
Super Klocki w dobrej CENIE.
Adam, Bełchatów
2022-01-25
 5/5
Super klocki
Adam, Bełchatów
2022-01-25
 5/5
dobre klocki na busa trwałe
Piotr, Warszawa
2025-05-13
 5/5
Części dostarczone zgodnie z opisem

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


REMSA