Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 0368.10 remsa

Klocki hamulcowe - komplet 0368.10 REMSA

0368.10 Klocki hamulcowe - komplet REMSA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numery handlowe:

20164, D634-7512, PCA036810

numer części:

0368.10

producent:

REMSA

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Strona zabudowy Oś przednia
System hamulcowy Girling
Oznaczenie kontrolne E290R-01122/003
Długość [mm] 128,9
Wysokość [mm] 64,8
Grubość [mm] 18
Ciężar [kg] 1,704
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z naklejaną folią
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprężyną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
nr EAN 8427975007865

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 0368.10 REMSA

numery OEM:
VOLVO      271349
VOLVO      271349.3
VOLVO      2713493
VOLVO      2713498
VOLVO      271737
VOLVO      271737.9
VOLVO      2717379
VOLVO      271979
VOLVO      31261183
VOLVO      3516916

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 0368.10 REMSA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 0368.10 REMSA:

Piotr, Warszawa
2025-05-13
 5/5
Części dostarczone zgodnie z opisem
Marcin, Bydgoszcz
2023-03-29
 5/5
Bardzo dobra jakość. Klocki innych firm bardzo piszczały, te nie. Naprawdę polecam.
Piotr, Warszawa
2020-09-03
 5/5
Super Klocki w dobrej CENIE.
Adam, Bełchatów
2022-01-25
 5/5
Super klocki
Dariusz, Łódź
2020-04-08
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
Adam, Świętajno
2023-04-17
 5/5
pierwszy raz kupiłem remse na razie ok.
Adam, Bełchatów
2022-01-25
 5/5
dobre klocki na busa trwałe
Jacek, Piastów
2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


REMSA