Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe Peugeot 308 III (FB_, FH_, FP_, F3_, FM_) Hybrid 180 (F3DGXT) (2021.07-???) 150km » 4214.00 remsa
wybrany samochód: 
Peugeot 308 Iii (fb_, Fh_, Fp_, F3_, Fm_) Hybrid 180 (f3dgxt) (2021.07-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw szczęk hamulcowych 4214.00 REMSA

4214.00 Zestaw szczęk hamulcowych REMSA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

ZCA421400

numer części:

4214.00

producent:

REMSA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Średnica [mm]252
Szerokość [mm]70
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez dźwigni
System hamulcowyLockheed
Ciężar [kg]3,674
nr EAN8427975051110

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw szczęk hamulcowych 4214.00 REMSA

numery OEM:
FORD      1571575
FORD      76VB2200AA
FORD      76VB2200BA

Zastosowanie Zestaw szczęk hamulcowych 4214.00 REMSA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw szczęk hamulcowych 4214.00 REMSA:

Dariusz, Łódź
2020-04-08
 5/5
Mogę polecić ten sklep i kupuję w nim od lat tak samo jak obecnie 4446.00 remsa

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.
 

REMSA