Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 117200713R renault

zestaw paska wielorowkowego renault 117200713R RENAULT

117200713R zestaw paska wielorowkowego renault RENAULT
renault 117200713R
zestaw paska wielorowkowego renault 117200713R
327.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

117200713R

producent:

RENAULT

Indeks: REN 117200713R
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Zestaw paska klinowego wielorowkowego
Nazwa: ZESTAW PASKA WIELOROWKOWEGO RENAULT
Opis: sil.F4RF9QG9U RENAULT MASTER II, TRAFIC II, LAGUNA II, OPEL MOVANO, VIVARO, (PASEK+NAPINACZ+ROLKA)
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 117200713R
Numer dostawcy: 117200713R

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zestaw paska wielorowkowego renault 117200713R RENAULT

ZESTAW PASKA WIELOROWK. RENAULT AVANTIME, LAGUNA II, TRAFIC II, VEL SATIS

zestaw paska wielorowkowego renault 117200713R ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE zestaw paska wielorowkowego renault 117200713R producenta RENAULT

RENAULT

117200713R, 7701477512

numery OEM:
RENAULT      117200713R
RENAULT      7701477512

Zastosowanie zestaw paska wielorowkowego renault 117200713R RENAULT w samochodach:

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.