Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » 7700856673 renault

koło pasowe nissan renault 7700856673 RENAULT

7700856673 koło pasowe nissan renault RENAULT

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

7700856673

producent:

RENAULT

Indeks: REN 7700856673
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Koło pasowe, wał korbowy
Nazwa: KOŁO PASOWE NISSAN RENAULT
Opis: RENAULT MEGANE Classic (LA0/1_) 1.9 dTi (LA08, LA0N), RENAULT MEGANE I (BA0/1_) 1.9 dTi (BA08, BA0N)
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 7700856673
Numer dostawcy: 7700856673
Parametry:Ilość żeber : 6
Średnica wewnętrzna [mm] : 12,6
Średnica zewnętrzna [mm] : 132

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie koło pasowe nissan renault 7700856673 RENAULT

numery OEM:
RENAULT      7700113776
RENAULT      7700115766
RENAULT      7700856673
RENAULT      8200079183
RENAULT      8200386446

Zastosowanie koło pasowe nissan renault 7700856673 RENAULT w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.