Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 21343.10 roadhouse

Klocki hamulcowe - komplet 21343.10 ROADHOUSE

21343.10 Klocki hamulcowe - komplet ROADHOUSE
127.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

D1547-8755, D1547-8785, PSX2134310

numer części:

21343.10

producent:

ROADHOUSE

Oznaczenie kontrolne E990R-01118/2358
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 295
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z naklejaną folią
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 116,4
Wysokość [mm] 58,8
Wysokość 1 [mm] 60
Grubość [mm] 17,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 21343.10 ROADHOUSE

Klocki hamulcowe - komplet 21343.10 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

Numery OE Klocki hamulcowe - komplet 21343.10 producenta ROADHOUSE

AUDI

4G0698451, 4G0698451A, 4G0698451B, 4G0698451C, 4H0698451A

PORSCHE

4G0698451A

numery OEM:
AUDI      4G0698451
AUDI      4G0698451A
AUDI      4G0698451B
AUDI      4G0698451C
AUDI      4H0698451A
PORSCHE      4G0 698 451 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 21343.10 ROADHOUSE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 21343.10 ROADHOUSE:

Mateusz, Warszawa
2022-10-03
 5/5
Bardzo dobrej jakości klocki.
Bogusław, Łódź
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.