Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 2842.20 roadhouse

Klocki hamulcowe - komplet 2842.20 ROADHOUSE

2842.20 Klocki hamulcowe - komplet ROADHOUSE
93.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

24137, 7874-D1095, 7957-D973A, 8248-D1095B, 8248-D973B, D1095-7874, D1095-8248, D973-7957, D973-8248, PSX284220

numer części:

2842.20

producent:

ROADHOUSE

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprężyną
Strona zabudowy Oś tylna
System hamulcowy Ate-Teves
Oznaczenie kontrolne E990R-01118/400
Długość [mm] 123,1
Wysokość [mm] 52
Grubość [mm] 16,6
Ciężar [kg] 1,109
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z naklejaną folią
nr EAN 8427975276056

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 2842.20 ROADHOUSE

Klocki hamulcowe - komplet 2842.20 ma zastosowanie do modeli samochodów

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

CADILLAC

ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Klocki hamulcowe - komplet 2842.20 producenta ROADHOUSE

JAGUAR

C2C27271, C2D23143, C2P17595

CITROËN

425405

MAZDA

12799240, BPYK2648ZA, BPYK2648ZB, BPYK2648Z, BPYK2648ZA9C, C2Y32648ZA, C2Y32648ZA9A

VOLVO

30736610, 30742031, 31341324, 8683615

RENAULT

440600002R, 440601689R, 7701207968

SAAB

1012799240, 12799240, 93183140, 93190338

FORD

1233679, 1324300, 1360304, 1360306, 1763677, 2T142M008AA, 3M512M008AA, 3M512M008AB, 3M512M008AC, 4387371, 4387374, ME3M5J2M008AA

OPEL

1605065, 16050650, 1605117, 1605196, 1605973, 1605993, 93176116

numery OEM:
CITROËN      4254-05
CITROËN      425405
FORD      1233679
FORD      1324300
FORD      1360304
FORD      1360306
FORD      1763677
FORD      2T142M008AA
FORD      3M512M008AA
FORD      3M512M008AB
FORD      3M512M008AC
FORD      4387371
FORD      4387374
FORD      ME3M5J2M008AA
JAGUAR      C2C27271
JAGUAR      C2D23143
JAGUAR      C2P17595
MAZDA      12799240
MAZDA      BPYK-26-48ZA
MAZDA      BPYK-26-48ZB
MAZDA      BPYK2648Z
MAZDA      BPYK2648ZA
MAZDA      BPYK2648ZA9C
MAZDA      BPYK2648ZB
MAZDA      C2Y3-26-48ZA
MAZDA      C2Y32648ZA
MAZDA      C2Y32648ZA9A
OPEL      1605065
OPEL      16050650
OPEL      1605117
OPEL      1605196
OPEL      1605973
OPEL      1605993
OPEL      93176116
RENAULT      440600002R
RENAULT      440601689R
RENAULT      7701207968
SAAB      1012799240
SAAB      12799240
SAAB      93183140
SAAB      93190338
VAUXHALL      93172190
VAUXHALL      93176116
VAUXHALL      93190338
VOLVO      30736610
VOLVO      30742031
VOLVO      31341324
VOLVO      8683615
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 2842.20 ROADHOUSE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 2842.20 ROADHOUSE:

Mateusz, Warszawa
2022-10-03
 5/5
Bardzo dobrej jakości klocki.
Bogusław, Łódź
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.