Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 205 ruville/fag

Pompa paliwa 205 RUVILLE/FAG

205 Pompa paliwa RUVILLE/FAG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

205

producent:

RUVILLE/FAG

Tryb pracy:elektryczny
Ciśnienie [bar]: 6,5
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 205 RUVILLE/FAG

numery OEM:
AUDI      171 906 091 A
AUDI      171906091A
AUDI      431 906 091
AUDI      431 906 091 A
AUDI      431 906 091 B
AUDI      431 906 091 D
AUDI      431906091
AUDI      431906091A
AUDI      431906091B
AUDI      431906091D
AUDI      810 906 091 C
AUDI      810906091C
AUDI      893 906 091
AUDI      893906091
BMW      1 150 201
BMW      1150201
BMW      16 12 1 150 201
BMW      16121150201
PEUGEOT      91 507 308 80
PEUGEOT      91 513 794 80
PEUGEOT      9150730880
PEUGEOT      9151379480
RENAULT      60 01 000 470
RENAULT      6001000470
RENAULT      77 00 266 206
RENAULT      7700266206
VOLVO      1266 006
VOLVO      1266006
VOLVO      1306 028
VOLVO      1306028
VOLVO      1336 517
VOLVO      1336517
zamienniki:
0 580 254 931
brak
BOSCH
0 580 254 961
brak
BOSCH
0 580 254 963
brak
BOSCH
0 580 254 964
brak
BOSCH
0 580 254 965
brak
BOSCH
0 580 254 970
brak
BOSCH
0 580 254 971
brak
BOSCH
0 580 254 972
brak
BOSCH
0 580 254 980
brak
BOSCH
0 580 254 981
brak
BOSCH

Zastosowanie Pompa paliwa 205 RUVILLE/FAG w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.