Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 210 ruville/fag

Pompa paliwa 210 RUVILLE/FAG

210 Pompa paliwa RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
numer części:

210

producent:

RUVILLE/FAG

Tryb pracy:elektryczny
Ciśnienie [bar]: 3,0
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 210 RUVILLE/FAG

numery OEM:
ALFA ROMEO      116110402100
AUDI      043 906 091
AUDI      043906091
AUDI      251 906 091
AUDI      251906091
BMW      1 115 862
BMW      1 178 751
BMW      1115862
BMW      1178751
BMW      16 12 1 115 862
BMW      16 14 1 178 751
BMW      16121115862
BMW      16141178751
FIAT      442 1193
FIAT      442 9209
FIAT      4421193
FIAT      4429209
FIAT      446 0210
FIAT      446 0464
FIAT      446 0646
FIAT      4460210
FIAT      4460464
FIAT      4460646
FIAT      82308678
JAGUAR      CAC 4269
JAGUAR      CAC4269
JAGUAR      CBC 5657
JAGUAR      CBC5657
OPEL      8 15 004
OPEL      8 15 005
OPEL      815004
OPEL      815005
OPEL      90292723
PEUGEOT      1450.59
PEUGEOT      145059
PEUGEOT      91 514 049 80
PEUGEOT      91 538 806 80
PEUGEOT      9151404980
PEUGEOT      9153880680
VAUXHALL      90292723
zamienniki:
0 580 463 012
brak
BOSCH
0 580 463 013
brak
BOSCH
0 580 463 015
brak
BOSCH
0 580 464 014
brak
BOSCH
0 580 464 015
brak
BOSCH
0 580 464 019
brak
BOSCH
0 580 464 023
brak
BOSCH
0 580 464 033
brak
BOSCH
0 580 464 056
brak
BOSCH

Zastosowanie Pompa paliwa 210 RUVILLE/FAG w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.