Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » 3458008SD ruville/fag

Zestaw łańcucha rozrządu 3458008SD RUVILLE/FAG

3458008SD Zestaw łańcucha rozrządu RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
numer części:

3458008SD

producent:

RUVILLE/FAG

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z uszczelnieniem

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

skład zestawu:
3453014 Szyna napinająca, łańcuch rozrządu
3458003 Napinacz, łańcuch rozrządu
3458004 Szyna żlizgowa, łańcuch rozrządu
3458006 Koło zębate, wał korbowy
3458007 Koło zębate, wał rozrządu
3458008 Łańcuch rozrządu
71309SD Uszczelka, napęd rozrządu
71310WD Pierscień uszczelniający wału, wał korbowy
71379OEL Dysza olejowa, łańcuch rozrządu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 3458008SD RUVILLE/FAG

numery OEM:
FIAT      46804589
OPEL      56 36 444
OPEL      5636444

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 3458008SD RUVILLE/FAG w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.