Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 5103 RUVILLE/FAG
MERCEDES-BENZ | 000 980 42 02 | |
MERCEDES-BENZ | 0009804202 | |
MERCEDES-BENZ | 001 980 15 02 | |
MERCEDES-BENZ | 0019801502 | |
MERCEDES-BENZ | 008 981 57 05 | |
MERCEDES-BENZ | 008 981 58 05 | |
MERCEDES-BENZ | 008 981 59 05 | |
MERCEDES-BENZ | 008 981 60 05 | |
MERCEDES-BENZ | 008 981 62 05 | |
MERCEDES-BENZ | 008 981 63 05 | |
MERCEDES-BENZ | 0089815705 | |
MERCEDES-BENZ | 0089815805 | |
MERCEDES-BENZ | 0089815905 | |
MERCEDES-BENZ | 0089816005 | |
MERCEDES-BENZ | 0089816205 | |
MERCEDES-BENZ | 0089816305 | |
MERCEDES-BENZ | 115 586 08 35 | |
MERCEDES-BENZ | 115 586 0835* | |
MERCEDES-BENZ | 1155860835 | |
MERCEDES-BENZ | 123 350 00 68 | |
MERCEDES-BENZ | 123 350 0068* | |
MERCEDES-BENZ | 123 586 00 35 | |
MERCEDES-BENZ | 123 586 0035* | |
MERCEDES-BENZ | 1233500068 | |
MERCEDES-BENZ | 1235860035 | |
MERCEDES-BENZ | 210 981 00 05 | |
MERCEDES-BENZ | 2109810005 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 980 42 02 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 980 15 02 | |
MERCEDES-BENZ | A 008 981 57 05 | |
MERCEDES-BENZ | A 008 981 58 05 | |
MERCEDES-BENZ | A 008 981 59 05 | |
MERCEDES-BENZ | A 008 981 60 05 | |
MERCEDES-BENZ | A 008 981 62 05 | |
MERCEDES-BENZ | A 115 586 08 35 | |
MERCEDES-BENZ | A 123 350 00 68 | |
MERCEDES-BENZ | A 123 586 00 35 | |
MERCEDES-BENZ | A 210 981 00 05 | |
MERCEDES-BENZ | A0009804202 | |
MERCEDES-BENZ | A0019801502 | |
MERCEDES-BENZ | A0089815705 | |
MERCEDES-BENZ | A0089815805 | |
MERCEDES-BENZ | A0089815905 | |
MERCEDES-BENZ | A0089816005 | |
MERCEDES-BENZ | A0089816205 | |
MERCEDES-BENZ | A1155860835 | |
MERCEDES-BENZ | A1233500068 | |
MERCEDES-BENZ | A1235860035 | |
MERCEDES-BENZ | A2109810005 |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła 5103 RUVILLE/FAG w samochodach:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.