Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 5110S ruville/fag

Zestaw łożysk koła 5110S RUVILLE/FAG

5110S Zestaw łożysk koła RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
numer części:

5110S

producent:

RUVILLE/FAG

średnica wewnętrzna [mm]: 45
średnica zewnętrzna [mm]: 80
Szerokość [mm]: 22
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 5110S RUVILLE/FAG


Łożyska piasty producenta RUVILLE AUTOTEILE o indeksie 5110S jest głównym składnikiem układu zawieszenia auta.
Zadaniem łożysk jest zmniejszenie do minimum oporów toczenia samochodu, a z powodu tego, że stan dróg jest nienajlepszy, istotna jest jakość tych części. Badania jakim są poddawane przeprowadzane są na zaawansowanych stanowiskach testowych, a decydującym czynnikiem jest jakość zastosowanych surowców.
Ocena wyników testów jest zadaniem wykwalifikowanych specjalistów z zakresu bezpieczeństwa oraz technologów .

Użytkownicy stwierdzają jednoznacznie, że łożysko piasty RUVILLE AUTOTEILE 5110S najlepiej spełnia wymagania bezpieczeństwa i jakości.
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      601 350 04 68
MERCEDES-BENZ      601 350 15 10
MERCEDES-BENZ      6013500468
MERCEDES-BENZ      6013501510
MERCEDES-BENZ      A 601 350 04 68
MERCEDES-BENZ      A6013500468

Zastosowanie Zestaw łożysk koła 5110S RUVILLE/FAG w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.