Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 5143 ruville/fag

Zestaw łożysk koła 5143 RUVILLE/FAG

5143 Zestaw łożysk koła RUVILLE/FAG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

5143

producent:

RUVILLE/FAG

średnica otworu centrujacego [mm]: 92,00
średnica wewnętrzna [mm]: 49,00
Szerokość [mm]: 42,00
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 5143 RUVILLE/FAG

Cylinderek hamulcowy tył L/P DAIHATSU HIJET 0.8-1.4D 06.86-10.05

Istotnym składnikiem zawieszenia współczesnego pojazdu są łożyska koła koncernu RUVILLE AUTOTEILE o oznaczeniu 5143.
Łożyska mają za zadanie zmniejszenie oporów toczenia samochodu. Jako, że stan dróg nie jest najlepszy, szczególnie ważna jest znakomita jakość tych auto części. Składa się na nią technologia wykonania, jakość użytych surowców oraz wynik specjalistycznych testów na wyspecjalizowanych stanowiskach badawczych.
Wyniki badań poddawane są surowej ocenie specjalistów bezpieczeństwa i technologów .

Opinie praktyków o prezentowanym wyrobie - łożysko piasty RUVILLE AUTOTEILE 5143 potwierdzają jego bardzo doskonałą jakość i bardzo dobre cechy użytkowe.
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      A 230 981 01 27
MERCEDES-BENZ      A 230 981 01 27[WB]
MERCEDES-BENZ      A230 981 01 27
MERCEDES-BENZ      A2309810127

Zastosowanie Zestaw łożysk koła 5143 RUVILLE/FAG w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.