Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 5150 ruville/fag

Zestaw łożysk koła 5150 RUVILLE/FAG

5150 Zestaw łożysk koła RUVILLE/FAG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

20088, MI5150R

numer części:

5150

producent:

RUVILLE/FAG

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:wymagane narzędzie specjalne do montażu
Średnica piasty koła [mm]: 152,00
średnica zewnętrzna [mm]: 96,00
Szerokość [mm]: 108,70
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 5150 RUVILLE/FAG

ZESTAW ŁOŻ RUVILLE 5150
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      906 330 34 20
MERCEDES-BENZ      906 330 35 20
MERCEDES-BENZ      9063303420
MERCEDES-BENZ      9063303520
MERCEDES-BENZ      A 906 330 34 20
MERCEDES-BENZ      A 906 330 35 20
MERCEDES-BENZ      A9063303420
MERCEDES-BENZ      A9063303520
VOLKSWAGEN      2E0 407 303 AA
VOLKSWAGEN      2E0 407 303 P
VOLKSWAGEN      2E0 407 304 M
VOLKSWAGEN      2E0 407 304 Q
VOLKSWAGEN      2E0 407 304 S
VOLKSWAGEN      2E0407303AA
VOLKSWAGEN      2E0407303P
VOLKSWAGEN      2E0407304M
VOLKSWAGEN      2E0407304Q
VOLKSWAGEN      2E0407304S

Zastosowanie Zestaw łożysk koła 5150 RUVILLE/FAG w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 5150

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.