Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 5151 ruville/fag

Zestaw łożysk koła 5151 RUVILLE/FAG

5151 Zestaw łożysk koła RUVILLE/FAG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

20088, 20170

numer części:

5151

producent:

RUVILLE/FAG

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:wymagane narzędzie specjalne do montażu
Średnica piasty koła [mm]: 152,00
średnica zewnętrzna [mm]: 96,00
Szerokość [mm]: 108,40
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 5151 RUVILLE/FAG

ZESTAW ŁOŻ RUVILLE 5151 MERCEDES SPRINTER/VW CRAFTER 2,2CDI/3,0CDI/2,5TDI 06- PRZÓD
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      906 330 36 20
MERCEDES-BENZ      906 330 37 20
MERCEDES-BENZ      9063303620
MERCEDES-BENZ      9063303720
MERCEDES-BENZ      A 906 330 36 20
MERCEDES-BENZ      A 906 330 37 20
MERCEDES-BENZ      A9063303620
MERCEDES-BENZ      A9063303720
VOLKSWAGEN      2E0 407 303 Q
VOLKSWAGEN      2E0 407 303 R
VOLKSWAGEN      2E0 407 304 N
VOLKSWAGEN      2E0 407 304 P
VOLKSWAGEN      2E0407303Q
VOLKSWAGEN      2E0407303R
VOLKSWAGEN      2E0407304N
VOLKSWAGEN      2E0407304P

Zastosowanie Zestaw łożysk koła 5151 RUVILLE/FAG w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 5151

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.