Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 5331 ruville/fag

Zestaw łożysk koła 5331 RUVILLE/FAG

5331 Zestaw łożysk koła RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
numer części:

5331

producent:

RUVILLE/FAG

Średnica piasty koła [mm]: 119,30
średnica 2 [mm]: 60,00
średnica otworu centrujacego [mm]: 85,00
Szerokość 2 [mm]: 39,00
Felga, ilość otworów: 4
średnica wewnętrzna [mm]: 29,50
średnica zewnętrzna [mm]: 120,00
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 5331 RUVILLE/FAG

Obudowa rozrządu FIAT DOBLO, DOBLO CARGO, PUNTO LANCIA Y, Y10 1.1/1.2/1.4 10.93-

Większość użytkowników samochodów świetnie wie o znaczeniu łożysk piasty w ich aucie zwłaszcza w kontekście bezpieczeństwa jazdy, których producentem jest powszechnie znana firma RUVILLE AUTOTEILE. W prezentowanym przypadku jest to łożysko o symbolu 5331.
Zadaniem łożysk kół jest zmniejszenie oporów związanych z toczeniem pojazdu, a z uwagi na to, że stan dróg jest nienajlepszy, istotna jest jakość tych części. Próby jakim są poddawane wykonywane są na zaawansowanych stanowiskach testowych, a głównym czynnikiem jest znakomita jakość użytych surowców.
Koncern RUVILLE AUTOTEILE dokłada niezbędnych starań, aby jego wyroby były możliwie najlepszej klasy.

Użytkownicy twierdzą jednoznacznie, że łożysko koła RUVILLE AUTOTEILE 5331 w najwyższym stopniu spełnia wymogi bezpieczeństwa .
numery OEM:
OPEL      09117619
OPEL      16 03 208
OPEL      1603208
OPEL      90538939
OPEL      90538939[WB]
VAUXHALL      09117619

Zastosowanie Zestaw łożysk koła 5331 RUVILLE/FAG w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.