Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 5349 ruville/fag

Zestaw łożysk koła 5349 RUVILLE/FAG

5349 Zestaw łożysk koła RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
numer części:

5349

producent:

RUVILLE/FAG

Średnica piasty koła [mm]: 140,00
średnica 2 [mm]: 65,50
średnica otworu centrujacego [mm]: 60,00
Szerokość 2 [mm]: 78,00
Felga, ilość otworów: 5
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 5349 RUVILLE/FAG

ZESTAW ŁOŻ RUVILLE 5349

Łożyska koła producenta RUVILLE AUTOTEILE o indeksie 5349 jest istotnym podzespołem układu zawieszenia współczesnego samochodu.
Zadaniem łożysk kół jest zmniejszenie oporów toczenia samochodu, a z powodu tego, że stan dróg jest nienajlepszy, istotna jest jakość tych części samochodowych. Badania jakim są poddawane przeprowadzane są na wyspecjalizowanych stanowiskach badawczych, a głównym czynnikiem jest znakomita jakość użytych surowców.
Ocena wyników badań jest sprawą wykwalifikowanych fachowców z dziedziny bezpieczeństwa oraz technologów .

Opinie użytkowników o prezentowanym wyrobie - łożysko koła RUVILLE AUTOTEILE 5349 potwierdzają jego doskonałą jakość i cechy użytkowe.
numery OEM:
OPEL      16 04 316
OPEL      1604316
OPEL      93178626
VAUXHALL      93178626

Zastosowanie Zestaw łożysk koła 5349 RUVILLE/FAG w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.