Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 5353 ruville/fag

Zestaw łożysk koła 5353 RUVILLE/FAG

5353 Zestaw łożysk koła RUVILLE/FAG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

5353

producent:

RUVILLE/FAG

Średnica piasty koła [mm]: 120,00
średnica wewnętrzna [mm]: 30,00
Szerokość [mm]: 63,80
Felga, ilość otworów: 4
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 5353 RUVILLE/FAG

ZESTAW ŁOŻ RUVILLE 5353
numery OEM:
OPEL      16 04 017
OPEL      16 04 018
OPEL      16 04 020
OPEL      16 04 358
OPEL      1604017
OPEL      1604018
OPEL      1604020
OPEL      1604358
OPEL      93190215
OPEL      95512288
VAUXHALL      16 04 017
VAUXHALL      16 04 020
VAUXHALL      16 04 358
VAUXHALL      1604017
VAUXHALL      1604020
VAUXHALL      1604358
VAUXHALL      93168760
VAUXHALL      93190215

Zastosowanie Zestaw łożysk koła 5353 RUVILLE/FAG w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.