Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 5408 ruville/fag

Zestaw łożysk koła 5408 RUVILLE/FAG

5408 Zestaw łożysk koła RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
numery handlowe:

RC-LC1201, RCLC1201

numer części:

5408

producent:

RUVILLE/FAG

średnica zewnętrzna 1 [mm]: 72,00
Szerokość 1 [mm]: 17,00
średnica zewnętrzna 2 [mm]: 62,00
Szerokość 2 [mm]: 19,00
średnica wewnętrzna [mm]: 35,00
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 5408 RUVILLE/FAG

Cylinderek hamulcowy tył L

Właściciele aut muszą wiedzieć o zastosowaniu łożyska piasty o oznaczeniu 5408 w swoim aucie, które wytwarza znana firma RUVILLE AUTOTEILE.
Zadaniem łożysk piasty jest zredukowanie do minimum oporów związanych z toczeniem pojazdu, a z uwagi na to, że stan dróg pozostawia wiele do życzenia, istotna jest jakość tych części samochodowych. Testy jakim są poddawane przeprowadzane są na wyspecjalizowanych stanowiskach testowych, a głównym czynnikiem jest wysoka jakość zastosowanych surowców.
Jakość części firmy RUVILLE AUTOTEILE jest ich oczkiem w głowie i firma ta dokłada niezbędnych starań, aby była najwyższa.

Opinie użytkowników o prezentowanym wyrobie - łożysko piasty RUVILLE AUTOTEILE 5408 potwierdzają jego bardzo doskonałą jakość i bardzo dobre walory użytkowe.
numery OEM:
VOLKSWAGEN      211 501 287
VOLKSWAGEN      211501287

Zastosowanie Zestaw łożysk koła 5408 RUVILLE/FAG w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.