Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 5506681 ruville/fag

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 5506681 RUVILLE/FAG

5506681 Zestaw paska klinowego wielorowkowego RUVILLE/FAG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

5506681

producent:

RUVILLE/FAG

Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Długość [mm]: 1990
Ilość żeber: 6
uwzględnić informację serwisową:
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

skład zestawu:
55066 Napinacz paska wieloklinowego
55067 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
55088 Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
6PK1990 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 5506681 RUVILLE/FAG

numery OEM:
BMW      11 28 7 527 564
BMW      11 28 7 530 314
BMW      11 28 7 535 860
BMW      11 28 7 549 150
BMW      11 28 7 628 650
BMW      11 28 8 624 196
BMW      11287527564
BMW      11287530314
BMW      11287535860
BMW      11287549150
BMW      11287628650
BMW      11288624196
BMW      12 31 7 516 105
BMW      12 31 7 516 723
BMW      12 31 7 516 724
BMW      12 31 7 521 178
BMW      12 31 7 521 382
BMW      12 31 7 521 385
BMW      12 31 7 521 491
BMW      12 31 7 525 376
BMW      12 31 7 532 271
BMW      12 31 7 532 965
BMW      12 31 7 532 967
BMW      12 31 7 532 968
BMW      12 31 7 533 269
BMW      12 31 7 533 272
BMW      12 31 7 536 960
BMW      12 31 7 550 001
BMW      12 31 7 570 152
BMW      12317516105
BMW      12317516723
BMW      12317516724
BMW      12317521178
BMW      12317521382
BMW      12317521385
BMW      12317521491
BMW      12317525376
BMW      12317532271
BMW      12317532965
BMW      12317532967
BMW      12317532968
BMW      12317533269
BMW      12317533272
BMW      12317536960
BMW      12317550001
BMW      12317570152
BMW      7 516 105
BMW      7 516 723
BMW      7 516 724
BMW      7 521 178
BMW      7 521 382
BMW      7 521 385
BMW      7 521 491
BMW      7 525 376
BMW      7 530 314
BMW      7 532 271
BMW      7 532 965
BMW      7 532 967
BMW      7 532 968
BMW      7 533 269
BMW      7 533 272
BMW      7 535 860
BMW      7 536 960
BMW      7 550 001
BMW      7 570 152
BMW      7516105
BMW      7516723
BMW      7516724
BMW      7521178
BMW      7521382
BMW      7521385
BMW      7521491
BMW      7525376
BMW      7530314
BMW      7532271
BMW      7532965
BMW      7532967
BMW      7532968
BMW      7533269
BMW      7533272
BMW      7535860
BMW      7536960
BMW      7550001
BMW      7570152
BMW      8 624 196
BMW      8624196

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 5506681 RUVILLE/FAG w samochodach:

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.