Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 5526081 ruville/fag

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 5526081 RUVILLE/FAG

5526081 Zestaw paska klinowego wielorowkowego RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
numer części:

5526081

producent:

RUVILLE/FAG

Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Długość [mm]: 1718
Ilość żeber: 6
uwzględnić informację serwisową:
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

skład zestawu:
55259 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
55260 Napinacz paska wieloklinowego
55294 Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
6PK1718 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 5526081 RUVILLE/FAG

numery OEM:
FORD      0147 7441
FORD      01477441
FORD      1069359
FORD      1073485
FORD      1079155
FORD      1079384
FORD      1079393
FORD      1113611
FORD      1118677
FORD      1133960
FORD      1133969
FORD      1133988
FORD      1144182
FORD      1144183
FORD      1145493
FORD      1151207
FORD      1201206
FORD      1219711
FORD      1221059
FORD      1301377
FORD      1307487
FORD      1351134
FORD      1355368
FORD      1423796
FORD      1450641
FORD      1473384
FORD      1477441
FORD      1M5T-10300-BB
FORD      1M5T-10300-BC
FORD      1M5T-10300-BD
FORD      1M5T10300BB
FORD      1M5T10300BC
FORD      1M5T10300BD
FORD      1S 4Q 10C38 2AC
FORD      1S 4Q 10C38 2AD
FORD      1S4Q-6A228-AD
FORD      1S4Q-6A228-AE
FORD      1S4Q-6A228-AF
FORD      1S4Q-6C301-BA
FORD      1S4Q10C382AC
FORD      1S4Q10C382AD
FORD      1S4Q6A228AD
FORD      1S4Q6A228AE
FORD      1S4Q6A228AF
FORD      1S4Q6C301BA
FORD      2T1U-10300-AL
FORD      2T1U-10300-CF
FORD      2T1U10300AL
FORD      2T1U10300CF
FORD      4M5T-10300-AB
FORD      4M5T-10300-BC
FORD      4M5T-10300-CC
FORD      4M5T-10300-LC
FORD      4M5T-10300-UC
FORD      4M5T10300AB
FORD      4M5T10300BC
FORD      4M5T10300CC
FORD      4M5T10300LC
FORD      4M5T10300UC
FORD      5M 5Q 10C38 2AA
FORD      5M 5Q 10D31 0AA
FORD      5M 5Q 10D31 0AB
FORD      5M5Q10C382AA
FORD      5M5Q10D310AA
FORD      5M5Q10D310AB
FORD      6727879
FORD      6G9N-10300-UD
FORD      6G9N10300UD
FORD      93BB-6C301-AA
FORD      93BB6C301AA
FORD      98 FF 19A21 6BB
FORD      98 FF 19A21 6BC
FORD      98 FF 19A21 6BD
FORD      98 FF 3K773 8BG
FORD      98 FF 3K773 8BH
FORD      98AB-10300-JE
FORD      98AB-10300-JF
FORD      98AB-10300-JG
FORD      98AB10300JE
FORD      98AB10300JF
FORD      98AB10300JG
FORD      98FF-3K738-BG
FORD      98FF-3K738-BH
FORD      98FF-6C301-DD
FORD      98FF19A216BB
FORD      98FF19A216BC
FORD      98FF19A216BD
FORD      98FF3K738BG
FORD      98FF3K738BH
FORD      98FF3K7738BG
FORD      98FF3K7738BH
FORD      98FF6C301DD
FORD      R1 M5 T1030 0BD
FORD      R1M5T10300BD
FORD      R2 T1 U1030 0AJ
FORD      R2T1U10300AJ
FORD      R9 8A B1030 0JC
FORD      R98AB10300JC
FORD      RM4M5T10300KB

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 5526081 RUVILLE/FAG w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 5526081

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.