Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 5594280 ruville/fag

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 5594280 RUVILLE/FAG

5594280 Zestaw paska klinowego wielorowkowego RUVILLE/FAG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6PK1152, 6PK1155

numer części:

5594280

producent:

RUVILLE/FAG

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Długość [mm]: 1153
Ilość żeber: 6
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

skład zestawu:
55544 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
55942 Napinacz paska wieloklinowego
6PK1152 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 5594280 RUVILLE/FAG

numery OEM:
CITROËN      16 138 384 80
CITROËN      16 138 400 80
CITROËN      1613838480
CITROËN      1613840080
CITROËN      5750.C9
CITROËN      5750.E9
CITROËN      5750.GX
CITROËN      5750.J6
CITROËN      5750.K0
CITROËN      5750.K1
CITROËN      5750.L4
CITROËN      5750.VC
CITROËN      5750.VZ
CITROËN      5750.WJ
CITROËN      5750C9
CITROËN      5750E9
CITROËN      5750GX
CITROËN      5750J6
CITROËN      5750K0
CITROËN      5750K1
CITROËN      5750L4
CITROËN      5750VC
CITROËN      5750VZ
CITROËN      5750WJ
CITROËN      5751.57
CITROËN      5751.74
CITROËN      5751.96
CITROËN      575157
CITROËN      575174
CITROËN      575196
CITROËN      96 333 152
CITROËN      96 367 827
CITROËN      96 429 657
CITROËN      96333152
CITROËN      96367827
CITROËN      96429657
CITROËN      98 139 081 80
CITROËN      9813908180
PEUGEOT      16 138 384 80
PEUGEOT      16 138 400 80
PEUGEOT      1613838480
PEUGEOT      1613840080
PEUGEOT      5750.C9
PEUGEOT      5750.E9
PEUGEOT      5750.GX
PEUGEOT      5750.J6
PEUGEOT      5750.K0
PEUGEOT      5750.K1
PEUGEOT      5750.L4
PEUGEOT      5750.VC
PEUGEOT      5750.VZ
PEUGEOT      5750.WJ
PEUGEOT      5750C9
PEUGEOT      5750E9
PEUGEOT      5750GX
PEUGEOT      5750J6
PEUGEOT      5750K0
PEUGEOT      5750K1
PEUGEOT      5750L4
PEUGEOT      5750VC
PEUGEOT      5750VZ
PEUGEOT      5750WJ
PEUGEOT      5751.57
PEUGEOT      5751.74
PEUGEOT      5751.96
PEUGEOT      575157
PEUGEOT      575174
PEUGEOT      575196
PEUGEOT      96 333 152
PEUGEOT      96 367 827
PEUGEOT      96 429 657
PEUGEOT      96333152
PEUGEOT      96367827
PEUGEOT      96429657
PEUGEOT      98 139 081 80
PEUGEOT      9813908180

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 5594280 RUVILLE/FAG w samochodach:

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.