Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 5801 ruville/fag

Zestaw łożysk koła 5801 RUVILLE/FAG

5801 Zestaw łożysk koła RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
numer części:

5801

producent:

RUVILLE/FAG

średnica wewnętrzna 1 [mm]: 19,00
średnica zewnętrzna 1 [mm]: 42,20
Szerokość 1 [mm]: 16,76
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 31,80
średnica zewnętrzna 2 [mm]: 59,00
Szerokość 2 [mm]: 16,64
średnica wewnętrzna [mm]: 17,462
średnica zewnętrzna [mm]: 39,878
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 5801 RUVILLE/FAG

ZESTAW ŁOŻ RUVILLE 5801

Użytkownicy aut muszą mieć świadomość o zastosowaniu łożyska piasty o symbolu 5801 w swoim pojeździe, które produkuje powszechnie znana firma RUVILLE AUTOTEILE.
Jakość tych części samochodowych z uwagi na kiepski stan dróg, jest istotnym parametrem. Poddawane sa one surowym testom, które odbywają się na specjalnych stanowiskach testowych. Nie w sposób przecenić jakości użytych w ich produkcji materiałów.
Wyniki testów poddawane są surowej ocenie specjalistów kontroli jakości oraz technologów .

Opinie użytkowników o prezentowanym wyrobie - łożysko koła RUVILLE AUTOTEILE 5801 potwierdzają jego wysoką jakość i walory użytkowe.
numery OEM:
FIAT      409 6101
FIAT      409 6104
FIAT      4096101
FIAT      4096104

Zastosowanie Zestaw łożysk koła 5801 RUVILLE/FAG w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.