Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 5837 ruville/fag

Zestaw łożysk koła 5837 RUVILLE/FAG

5837 Zestaw łożysk koła RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
numery handlowe:

Y-307R, Y307R

numer części:

5837

producent:

RUVILLE/FAG

średnica wewnętrzna [mm]: 36,98
średnica zewnętrzna [mm]: 72,04
Szerokość [mm]: 37,00
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 5837 RUVILLE/FAG

ZESTAW ŁOŻ RUVILLE 5837 PRZÓD FIAT FIORINO 1.7D 93-

Istotnym składnikiem układu zawieszenia współczesnych aut są łożyska koła firmy RUVILLE AUTOTEILE o indeksie 5837.
Wysoka jakość tych części z uwagi na nie najlepszy stan dróg, jest istotnym parametrem. Poddawane sa one forsownym badaniom, które odbywają się na zaawansowanych stanowiskach testowych. Nie do przecenienia jest jakość zastosowanych w ich wytworzeniu surowców.
Wyniki testów poddawane są wnikliwej ocenie specjalistów kontroli jakości oraz technologów materiałowych.

Opinie praktyków o prezentowanym wyrobie - łożysko koła RUVILLE AUTOTEILE 5837 potwierdzają jego wysoką jakość i specjalne cechy użytkowe.
numery OEM:
FIAT      46529970
FIAT      46529970[WB]
FIAT      51754191
FIAT      51754191[WB]
FIAT      71714480
FIAT      82390273
FIAT      82390273[WB]

Zastosowanie Zestaw łożysk koła 5837 RUVILLE/FAG w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.