Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 825315S ruville/fag

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 825315S RUVILLE/FAG

825315S Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
numer części:

825315S

producent:

RUVILLE/FAG


Status produktu: Normal


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

skład zestawu:
825315 Mocowanie amortyzatora teleskopowego
865310 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 825315S RUVILLE/FAG

numery OEM:
OPEL      3 44 517*
OPEL      344517
OPEL      90 345 330*
OPEL      90345330

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 825315S RUVILLE/FAG w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).