Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 915481 ruville/fag

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 915481 RUVILLE/FAG

915481 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RUVILLE/FAG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

915481

producent:

RUVILLE/FAG

Wymiar stożka [mm]: 14,70
Zbieżność stożka: 1:10
Wymiar gwintu: M16x1,5
Status produktu: Normal


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 915481 RUVILLE/FAG

KOŃCÓWKA DR RUVILLE 915481 PRAWA VW T4 9.90- 16MM

Końcówka drążka firmy RUVILLE AUTOTEILE model 915481 jest głównym elementem wielu samochodów. Część tą można znaleźć w ofercie naszego sklepu w korzystnej cenie.
Normy jakości jakie utrzymywane są przy produkcji końcówek drążka jak i innych części dostarczanych przez RUVILLE AUTOTEILE powodują, że ich jakość jest na wyjątkowo wysokim poziomie. Końcówka drążka RUVILLE AUTOTEILE charakteryzuje bardzo dobra jakość wykonania, trwałość oraz odporność na uszkodzenie.
Końcówki drążka produkowany przez RUVILLE AUTOTEILE jest wzorem do naśladowania dla innych producentów końcówek drążka w Europie. Jakość produktów pochodzących z fabryk RUVILLE AUTOTEILE może być wzorem dla pozostałych producentów dla motoryzacji.
Końcówka drążka 915481 ma zastosowanie do samochodu VW (VOLKSWAGEN) CRAFTER 30-50 Furgon (2E_) od 2006.04 oraz wielu innych modeli aut. Część z kategorii końcówki drążków kierowniczych, którą aktualnie oglądasz pasuje do samochodów marki VW (VOLKSWAGEN) jednak w przypadku wątpliwości co do dobrania tej części do samochodów tych marek, należy skontaktować się z obsługą sklepu celem weryfikacji doboru tego podzespołu pojazdu. RUVILLE AUTOTEILE 915481 to bardzo dobra decyzja zakupowa przy wymianie tej części w swoim aucie ze względu na bardzo dobry stosunek cena-jakość oraz bezproblemową procedurę reklamacyjną stosowaną przez producenta auto części firmę RUVILLE AUTOTEILE.
numery OEM:
AUDI      701 419 812 A
AUDI      701419812A
VOLKSWAGEN      701 419 812 A
VOLKSWAGEN      701419812A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 915481 RUVILLE/FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 915481 RUVILLE/FAG:

2023-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-07
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.