Strona zabudowy | Oś przednia | |
Wysokość [mm] | 56,3 | |
Szerokość [mm] | 158,6 | |
Oznaczenie kontrolne | ECE R-90 | |
Numer seryjny | S6004173 | |
nr EAN | 5901159059961 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 600-10-4173 SAKURA
NISSAN | 41060 0W785 | |
NISSAN | 41060 0W786 | |
NISSAN | 41060 0W7X5 | |
NISSAN | 41060 1W385 | |
NISSAN | 41060 1W386 | |
NISSAN | 41060 1W387 | |
NISSAN | 41060 1W388 | |
NISSAN | 41060 1W485 | |
NISSAN | 41060 1W486 | |
NISSAN | 41060 3H085 | |
NISSAN | 41060 3H086 | |
NISSAN | 41060 4H585 | |
NISSAN | 41060 5V285 | |
NISSAN | 41060 5V286 | |
NISSAN | 41060 5W585 | |
NISSAN | 41060 6P085 | |
NISSAN | 41060 8H385 | |
NISSAN | 41060 8H386 | |
NISSAN | 41060 8H785 | |
NISSAN | 41060 9V085 | |
NISSAN | 41060 AD085 | |
NISSAN | 41060 AD086 | |
NISSAN | 41060 AD087 | |
NISSAN | 41060 AD088 | |
NISSAN | 41060 AR785 | |
NISSAN | 41060 VE885 | |
NISSAN | 41060 VE886 | |
NISSAN | 41060 VH385 | |
NISSAN | AY040 NS043 | |
NISSAN | AY040 NS045 | |
NISSAN | AY040 NS051 | |
NISSAN | AY040 NS059 | |
NISSAN | AY040 NS068 | |
NISSAN | AY040 NS074 | |
NISSAN | AY040 NS085 | |
NISSAN | AY040 NS086 | |
NISSAN | AY040 NS087 | |
NISSAN | AY040 NS093 | |
NISSAN | AY040 NS095 | |
NISSAN | AY040 NS104 | |
NISSAN | AY040 NS832 | |
NISSAN | D1060 0W7X5 | |
NISSAN | D1060 8H785 | |
NISSAN | V9118N033 | |
NISSAN | V9118N063 | |
ACURA | 45022S3VA10 | |
INFINITI | 41060 3H085 |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 600-10-4173 SAKURA w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 600-10-4173 SAKURA:
Klocki hamulcowe stanowią jeden z dwóch elementów układu tarczowego. Odpowiadają za zwalnianie i zatrzymywanie pojazdu poprzez dociśnięcie ich powierzchni do powierzchni tarczy hamulcowej. Powstające wówczas tarcie oraz opór materiałów powodują wyhamowanie prędkości obrotowej kół, aż do całkowitego zatrzymania pojazdu. Za dociskanie klocków odpowiada specjalny mechanizm hydrauliczny uruchamiany przez naciśnięcie pedału hamulca.
W typowym hamulcu tarczowym klocki hamulcowe są zamontowane na stałe w nieruchomym zacisku. Nie są jednak całkiem pozbawione możliwości zmiany pozycji, gdyż mogą się przemieszczać w jednej płaszczyźnie – w kierunku tarczy i z powrotem. Po wciśnięciu pedału hamulca następuje uruchomienie pompy hydraulicznej, która tłoczy płyn hamulcowy do tłoczka. Dociska on klocki do tarczy powodując hamowanie pojazdu.
Nietrudno sobie wyobrazić, jakim obciążeniom muszą sprostać klocki hamulcowe, aby zatrzymać rozpędzony samochód. Z tego powodu charakteryzują się one wielowarstwową budową oraz są wykonywane z wytrzymałych materiałów. Podstawę klocka stanowi płytka nośna, na której znajduje się specjalna warstwa tłumiąca drgania. Jest ona również odpowiedzialna za ochronę zacisków przed nagrzaniem podczas hamowania. Warstwę zewnętrzną tworzy materiał cierny. Jego skład jest indywidualnie opracowywany przez producenta, decyduje o jakości oraz cenie klocków.
Klocki hamulcowe są częściami samochodowymi, które ulegają intensywnemu zużywaniu się podczas eksploatacji. Dlatego producenci samochodów zalecają ich wymianę – dwukrotnie częściej niż tarcz, czyli co 30-45 tys. km. Częstotliwość wymiany jest uzależniona od stylu jazdy i rodzaju przemierzanych tras. W ofercie mamy różne modele klocków przeznaczone do wielu marek samochodów, a produkowane przez sprawdzone i cenione na rynku firmy. A asortymencie mamy klocki hamulcowe firm Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE oraz kilku innych.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020