Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 1745055 sasic

Pierścień uszczelniający, mocowanie amortyzatora 1745055 SASIC

1745055 Pierścień uszczelniający, mocowanie amortyzatora SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

1745055

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Rodzaj wahacza dla wahacza poprzecznego
Średnica wewnętrzna [mm] 31,5
średnica zewnętrzna [mm] 54
Grubość [mm] 7
dla numeru OE 517407
nr EAN 3660872004345

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień uszczelniający, mocowanie amortyzatora 1745055 SASIC

Część montażowa kolumny Mc Phersona tył pasuje do: CITROEN AX, SAXO, PEUGEOT 106 I, 106 II, 206, 306 1.0-2.0D 09.86-
numery OEM:
CITROËN      517405
CITROËN      517407
PEUGEOT      517405
PEUGEOT      517407

Zastosowanie Pierścień uszczelniający, mocowanie amortyzatora 1745055 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień uszczelniający, mocowanie amortyzatora 1745055 SASIC:

Dawid, Warszawa
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tychy
2021-06-02
 5/5
Jest ok
Dawid, Warszawa
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Warszawa
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Warszawa
2021-10-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radek, Legionowo
2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tychy
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zielonka
2024-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).