Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Audi A6 C4 (4A2) 2.6 quattro (1994.06-1997.10) 150km » 2090E10 sasic
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) 2.6 Quattro (1994.06-1997.10) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów 2090E10 SASIC

2090E10 Uszczelka, głowica cylindrów SASIC

    Ocena:
numer części:

2090E10

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]1,24
dla numeru OE0209E1
nr EAN3660872000842
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów 2090E10 SASIC

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,24mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BX, EVASION, XANTIA, XSARA, ZX, PEUGEOT 205 I, 205 II, 306, 309 I, 309 II, 405 I, 405 II, 406, 806, PARTNER 1.6-2.0 10.82-10.04
numery OEM:
CITROËN      0209E1
PEUGEOT      020973
PEUGEOT      0209E1

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów 2090E10 SASIC w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.