Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 2650045 sasic

Dystans gumowy, resorowanie 2650045 SASIC

2650045 Dystans gumowy, resorowanie SASIC
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

2650045

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm] 84,5
dla numeru OE 9676408280
nr EAN 3660872429674

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 2650045 SASIC

Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 84,5mm) pasuje do: CITROEN C3 / C3 ORIGIN III, C3 III, C4 CACTUS, PEUGEOT 2008 I, 207, 207/HATCHBACK, 208 I, 208/HATCHBACK 1.0-1.6D 02.06-

Dystans gumowy, resorowanie 2650045 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Dystans gumowy, resorowanie 2650045 producenta SASIC

PEUGEOT

5033E3, 9676408280

numery OEM:
PEUGEOT      5033E3
PEUGEOT      9676408280

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 2650045 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 2650045 SASIC:

Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.