Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » 4000422QX sasic

Uszczelka, głowica cylindrów 4000422QX SASIC

4000422QX Uszczelka, głowica cylindrów SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

4000422QX

producent:

SASIC

Grubość [mm] 1,75
Specyfikacja Skinpack
dla numeru OE 7700107818
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kompletem montażowym
nr EAN 3660872308696

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów 4000422QX SASIC

Uszczelka pokrywy zaworów pasuje do: RENAULT 19 I, 19 II, 19 II/HATCHBACK, 21, CLIO I, CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, RAPID/MINIVAN 1.9D 09.88-
numery OEM:
RENAULT      7700107818
RENAULT      7700867870
zamienniki:

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów 4000422QX SASIC w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.