Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 4005301 sasic

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 4005301 SASIC

4005301 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora SASIC
sasic 4005301
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 4005301

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

4005301

producent:

SASIC

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 0355275
nr EAN 3660872313997

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 4005301 SASIC

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: DS DS 3, DS 4, DS 5, VOLVO 440, 460, 480, CHEVROLET REZZO, CITROEN AX, BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C15 0.8-Electric 01.72-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 4005301 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 4005301 SASIC:

2021-06-02
 5/5
Jest ok
2021-10-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).