Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Citroën JUMPY I Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) 2.0 HDi 110 16V (2003.12-2006.10) 109km » 6600031 sasic
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy I Platforma / Podwozie (bu_, Bv_, Bw_, Bx_) 2.0 Hdi 110 16v (2003.12-2006.10) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 6600031 SASIC

6600031 Przewód hamulcowy elastyczny SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

6600031

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]445
Rozmiar gwintu 1M10X100
Rozmiar gwintu 2M10X100
dla numeru OE4806G4
nr EAN3660872388988

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6600031 SASIC

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 445mm, M10x1/M10x1) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C4 GRAND PICASSO I, C4 PICASSO I 1.2-Electric 07.05-
numery OEM:
CITROËN      4806G4
PEUGEOT      4806G4

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6600031 SASIC w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.