Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 6606009 sasic

Przewód hamulcowy elastyczny 6606009 SASIC

6606009 Przewód hamulcowy elastyczny SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

6606009

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 260
Rozmiar gwintu 1 M10X100
Rozmiar gwintu 2 M10X100
dla numeru OE 1K0611775C
nr EAN 3660872389251

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6606009 SASIC

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 260mm, M10x1/M10x1) pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, VW CC B7, GOLF PLUS 0.8DH-3.6 02.03-
numery OEM:
AUDI      1K0611775
AUDI      1K0611775A
AUDI      1K0611775B
AUDI      1K0611775C
SEAT      1K0611775
SEAT      1K0611775A
SEAT      1K0611775B
SEAT      1K0611775C
SKODA      1K0611775
SKODA      1K0611775A
SKODA      1K0611775B
SKODA      1K0611775C
VOLKSWAGEN      1K0611775
VOLKSWAGEN      1K0611775A
VOLKSWAGEN      1K0611775B
VOLKSWAGEN      1K0611775C

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6606009 SASIC w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.