Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 6606010 sasic

Przewód hamulcowy elastyczny 6606010 SASIC

6606010 Przewód hamulcowy elastyczny SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

6606010

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 168
Rozmiar gwintu 1 M10X100
Rozmiar gwintu 2 M10X100
dla numeru OE 6Q0611775B
nr EAN 3660872389268

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6606010 SASIC

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 168mm, M10x1/M10x1) pasuje do: AUDI A1, A3, TT, SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC 1.0-3.2 02.93-12.22
numery OEM:
AUDI      6Q0611775A
AUDI      6Q0611775B
AUDI      6X0611775
SEAT      6Q0611775A
SEAT      6Q0611775B
SEAT      6X0611775
SKODA      6Q0611775A
SKODA      6Q0611775B
SKODA      6X0611775
VOLKSWAGEN      6Q0611775A
VOLKSWAGEN      6Q0611775B
VOLKSWAGEN      6X0611775

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6606010 SASIC w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.