Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 6606191 sasic

Przewód hamulcowy elastyczny 6606191 SASIC

6606191 Przewód hamulcowy elastyczny SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

6606191

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 545
Rozmiar gwintu 1 M10X100
Rozmiar gwintu 2 M10X100
dla numeru OE 1K0611701L
nr EAN 3660872436412

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6606191 SASIC

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 545mm, M10x1/M10x1) pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, SKODA SUPERB II, VW EOS, GOLF V, GOLF VI, SCIROCCO III 1.2-3.6 05.03-11.17
numery OEM:
AUDI      1K0611701L
AUDI      1K0611701N
SKODA      1K0611701N
VOLKSWAGEN      1K0611701A
VOLKSWAGEN      1K0611701C
VOLKSWAGEN      1K0611701J
VOLKSWAGEN      1K0611701L
VOLKSWAGEN      1K0611701N
VOLKSWAGEN      1Q0611701E

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6606191 SASIC w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.